A gyakorlat olyan ajándék, amelyet tehet a testnek és az egészségnek, de nagyon fáradt is lehet, ha túl intenzív és túlzottan teljesít. Bár a gyakorlat elősegíti az anyagcsere felgyorsulását, a többi tényező kulcsfontosságú, ami lehetővé teszi a test számára, hogy összességében visszatérjen nyugodt állapotába.

Fontos szem előtt tartani, hogy a testmozgással elégetett kalóriáknak nagyobbnak kell lenniük, mint az elfogyasztott mennyiség; Ez segít hatékonyabban fogyni.

Kerülje a transzzsírokat

Mindannyian hallottuk, milyen rosszak ezek a zsírtípusok, de csökkentik a szervezet természetes zsírégető képességét is. Ennek oka, hogy megváltoztatja a sejteket és meghosszabbítja az anyagcserét.

Mert ha ez nem lenne elegendő, rezisztenciát generálhatnak az inzulinnal és a gyulladással szemben. Tehát, eltávolítja a zsír transz-t az étrendből, felgyorsítja az anyagcserét és lefogy.

Ha fel akarja gyorsítani az anyagcserét a fogyás érdekében, akkor inkább válassza az egészséges zsírforrásokat. Ne feledje, hogy a transz kimutatták, hogy képes elősegíteni az elhízást.

Növelje a fehérje bevitelét. A fehérjéket élelmiszerekből nyerik, így a test felhasználhatja őket a folyamataiban.

A szervezetnek több időre van szüksége a magas fehérjetartalmú, zsírban vagy szénhidrátban gazdag ételek megemésztéséhez. Ez azt jelenti, hogy amikor fehérjét eszel, hosszabb ideig elégedettnek érzed magad, miközben az anyagcseréd még mindig működik és zsírégetést ér el.

Ez egy jelentősen felgyorsult anyagcserében és az éhség csökkentésében nyilvánul meg. Ezenkívül bebizonyosodott, hogy fehérjét fogyasztva izomzatra tehet szert a zsír helyett.

Gyorsítsa fel az anyagcserét egy jó étrenddel

A genetikai jellemzőkkel rendelkezik a test bizonyos jellemzőivel, de bizonyos változások végrehajtása átveheti az irányítást azon, hogy mit akar változtatni, és elérje a fogyást. Az anyagcsere felgyorsítása azt jelenti, hogy ez gyorsabban fog működni, több kalóriát éget el és megtartja az ideális súlyát.

A következő trükkök során lehetőséget ad a testnek arra, hogy természetesen egészséges és önszabályozó maradjon. Sokkal egészségesebb olyan bonyolult étrendeket kipróbálni, amelyek kevés eredményt hoznak, vagy rossz étrendet követnek, amitől csak akkor leszel beteg.

Ne feledje, hogy ha bármilyen kérdése van az anyagcsere felgyorsításával a fogyás érdekében, akkor mindig konzultáljon háziorvosával vagy táplálkozási szakemberével.

Igyon zöld teát. A Green tea gazdag antioxidánsokban, úgynevezett katechinekben, amelyek segítenek a hasi zsír elvesztésében a gyakorlat során. Egy tanulmány 625 mg-os napi adagot mutatott, ami két vagy három csésze zöld tea színűnek felel meg. Ha nagyon ideges vagy, felejtsd el a freestocks.org oldalt

Ne ülj fel. Csak olyan ropogtatásokat hajt végre, amelyeket nem a hasüreg megszüntetése érdekében fog megtenni, de ez segíthet, és elősegíti a szöveti izmok sovány kialakulását, ami viszont segíti a zsírégetést.

Heti háromszor-négyszer kezd felüléseket, egymást követő napokon. Kezdésként próbáljon heti három-négy alkalommal elkészíteni, egymást követő napokon. A foglalkozások között legalább 24 órás pihenést kell töltenie. Ez sokat hasizik A Lusta Művész Galéria

Pihenjen: a stressz hízik

A stressz befolyásolhatja a test minden részét, de a fogantyú módja segíthet a fogyás céljainak elérésében. “Úgy gondolom, hogy a stressz hatásának legnagyobb része a viselkedés helyett a neurokémiai hatás” – mondja Cheskin. “Valóban többet eszünk, mert az ételt a stressz kezelésére használjuk fel egyik pótlóként.”

Ha úgy gondolja, hogy ételt használ az életében lévő hiányosságok pótlására, akkor minden bizonnyal forduljon szakemberhez. A stresszből enni a legrosszabb, amit tehet. Ha olyan jegyzetek vannak, amelyekben szorongás van, és a test “kérdezed” a szénhidrátokat, álld meg az egyik B-t: “Beszélem a stresszt, vagy valóban szükséged van erre?

Ha úgy gondolja, hogy egyetlen problémája van az étellel, és azt használja, hogy „pótoljon” egy hiányosságot az életében, akkor kétségtelenül forduljon szakemberhez. Meditál. Azt mondják, hogy Simon Migaj működik

Próbálj többet és jobban aludni. Ha nem pihen, akkor meghízik. Olyan . A Wake Forest University egyik 2010-ben végzett tanulmánya szerint éjszakánként csak öt óra vagy kevesebb alvás növeli a zsigeri szintet. Mint már tudjuk, naponta legalább nyolc órát alszol, mindenről, ha el akarsz búcsúzni a bélsör.

A Brigham Young Egyetem tanulmányából kiderült, hogy azoknak az embereknek, akiknek a szokása szerint az egész héten rendszeresen alszanak, alacsonyabb a zsírtartalom. Éppen ellenkezőleg, azok, akik minden nap ilyen kaotikusan alszanak, tegyék testét szét olyan zsírokat tároló hormonokban, mint a kortizol.

Egyszerűen alszik Bruce Mars. „Jó zsírokat” tartalmazó ételeket enni. Nincs félelem a „jó zsírtól”, fordítva. “Fogyasszon zsírt, hogy karcsú legyen, ne féljen. A kövér a barátja” – olvasható az Országos Elhízás Fórum szlogenjében, és ez igaz. Ha a megfelelő zsírtípusokat választja, akkor gyorsabban fogyhat. Ezek többszörösen telítetlenek, mint az omega – 3 vagy egyszeresen telítetlenek.

Megtaláltuk a „zsír jó” az élelmiszer, mint a olaj a olívaolaj , az avokádó, a gyümölcs száraz vagy a lazac. A lazac mindig jó megoldás, de csak heti egyszer Oscar Mikols. Bátorság, olvasó. Megszabadulni a pocaktól és fogyni könnyebb, mint gondolnád.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét