Ha fogyni szeretne anélkül, hogy az életét ráhagyná, iratkozzon fel ezekre az egyszerű tippekre. Ha valaki fogyni kezd, a legnehezebb eltávolítani azt a has. Lehet diétázni és fogyni , de a kövér has – úgynevezett zsigeri, úgy tűnik, hogy soha nem tűnik el az egészből.

Több, mint a víz: mit iszik, hogy lefogy (az összes zsír halmozódott) több , mint a víz : mi akkor iszik , hogy lefogy ( az összes a zsírt halmozott ). Az ital, amely elősegíti a zsírvesztést és a fogyást (és mikor érdemes a legjobban bevenni).

Több információ

A néhai hét önrészt sem sokat segít, hogy elveszíti súlyát , de olvasó, vannak módszerek hatékony (és meglehetősen egyszerű), hogy annak érdekében, hogy egy has -, és a test vékony. Ők ez a tíz:

Egyél több rostot a fogyáshoz. A finomított szénhidrátokban és cukorban gazdag ételek nem csillapítják az éhséget, inkább ellenkezőleg: egyre többet akarunk az inzulin tüskéinek a vérben történő kiváltásához.

Helyette fogyasszon rostban gazdag ételeket, például gabonaféléket, zabot, zöldségeket, gyümölcsöket, hüvelyeseket és chia magokat, és ezzel többet is tölt. Egyél rostban gazdag ételeket, például gabonaféléket, zabot, zöldséget, gyümölcsöt, hüvelyeseket és chia magokat

A rost segít lassítani az emésztést. ¿Eredmény? Kevésbé valószínű, hogy többet eszik, vagy valami egészséges ételt fogyaszt. Az „ Annals of Internal Medicine ” folyóiratban megjelent 2015-ös tanulmány kimutatta, hogy azok számára, akiknek nehézségeik vannak egy étrend szigorú betartására, csak a rostbevitel növelése fogyhat. Ha férfi vagy, átlagosan napi 38 gramm rostot kell fogyasztanod, ha nő vagy, akkor 25-et.    

A rost létfontosságú, ha fogyni akarsz Mike

Séta. A zsigeri zsigeri elég könnyen enged az aerobik edzésnek. Égjen kalóriát futás közben, lovaglás kerékpározásban, úszásban … növelje a szívritmusot és fogyjon. Az American Journal of Physiology című folyóiratban közzétett 2011-es tanulmány szerint az ideális az, ha hetente 19 kilométert fut, hogy örökre búcsút vegyen a hasától. A lassú, 1,5 km / órás tempóban történő járás körülbelül 100 kalóriát emészt fel

Ha aerob testmozgás nem meggyőzni, amit tehetünk másokat, hogy mi mondani akkor ITT. És ha aligha értékeli az ing izzadásának gondolatát, akkor kezdjen napi sétával. A The Journal of Exercise Nutrition & Biochemistry folyóiratban megjelent kis tanulmány kimutatta, hogy az elhízott nők, akik heti három napon 50 és 70 perc között jártak három hónapon keresztül, jelentősen csökkentették zsigeri zsigeri szintjüket a csoportos mozgásszegényekhez képest.     

A lassú, 1,5 km / órás tempóban történő járás körülbelül 100 kalóriát emészt fel. Valójában a kutatások azt találták, hogy azok az emberek, akik 5 km / órás sebességgel járnak, 60 percenként 270 kalóriát égetnek el. Mozogj, ne légy lusta Daniel Reche

Tegyen súlyokat: ez lefogy. Fontos, hogy egy edzést végezzen az egész testen, ha el akarja veszíteni a hasát. A súlyok segítenek az izomépítésben, amely helyettesíti a kövér testet. Valójában az erő edzése egyike azon kevés tevékenységeknek, amelyekkel felgyorsíthatja az anyagcserét (a nyugalomban elégetett kalóriák mennyisége). A súlyok segítenek az izomépítésben, amely helyettesíti a kövér testet

Ha még soha nem végzett súlyt, elkezdhet gyakorolni a hét két napján, és idővel növelheti a foglalkozások intenzitását és számát. Szem, vigyáz a sérülésekre. Ne követeljen többet magától, mint amennyivel tartozik. Ha kétségei merülnek fel, mindig tanácsos edzőterembe menni és monitor irányelvei szerint dolgozni, vagy személyi edzőt alkalmazni. Apránként ne menjen, hogy megsebezze magát Victor Freitas

Nagyon fontos a magnézium

A magnézium a test több mint 300 funkcióját szabályozza, fogyasztása pedig fontos a cukor és az inzulin szintjének szabályozásában. Nem kell kiegészítőket szednie. Ezt az ásványi anyagot megtalálhatja a száraz gyümölcsben , a szemekben és a hüvelyesekben.

Egy maroknyi nap csak Miguel Á. Padriñán. Fehérje egész nap. És van, hogy fogyasztani protein in a reggeli elengedhetetlen volt, ha akarta, hogy lefogy, de nem csak a reggeli. Ezeknek az ételeknek az elfogyasztása elősegíti, hogy teljes legyen és izmait megtartsa az edzés után. Általános szabályként a nap folyamán legalább 70 gramm fehérjével kell rendelkeznie. 

Mi a hipertóniás vér (HTA), és ami a feszültségnyomást (BP) okozza, az a nyomás, amellyel a vér átfolyik az ereken a véren, amikor elhagyja a szívet (artériás feszültség szisztolés: általában “magas” -nak hívják), vagy ha a szív tele van a szívbe visszatérő vér (artériás feszültség diasztolés: általában “alacsony”).

Ez a nyomás nem állandó, a nap különböző időpontjaiban változik, sok tényezőtől függően: akárcsak a pihenés, vagy éppen mozgásban vagyunk, a hőmérséklet (nagyobb hideg, nagyobb nyomás), az utóbbi időben táplálék, bizonyos gyógyszerek, ha ideges vagy stb.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét