Könnyebben elmehet a Targetbe, aztán egyértelműen elrendezték a tervet, egy napra, egy hétre, egy hónapra és így májusban. A gyakori étrend egyfajta táplálkozási terv is, mert mindez garantál egy bizonyos eredményt. De megteszed, ha nem tudod, honnan kezdheted el a fogyást, igaz?

Így . Az első dolog, amire szüksége van, egy lépésről-lépésre cselekvési terv. Ez felszabadítja a jövőbeli nehézségekkel kapcsolatos félelmeket, és segít abban, hogy mentálisan ráhangolódjon a fogyókúra folyamatára.

Hogyan kezdjünk el fogyni?

Tegyen egyértelmű célt. Ez nagyon fontos lépés, amikor lefogy – fogalmazza meg célját, alakítson ki helyes és hatékony motivációt. A gyengülés minden szakaszában szem előtt kell tartania ennek a megingásnak a célját.

Véleménye szerint, vagy annak, hogy májussá váljon kézzelfogható és valóságos legyen, rajzolhat, ragaszkodhat, fotózhat vagy összeszerelhet valamit. Fontos, hogy sikerrel járjon, tisztán látja, és arra törekszik, hogy megérintse.

Pontosan mennyit akar fogyni? Ahhoz, hogy elérj valamit, jobban meg kell értened, amit hajlamos vagy. Annak érdekében, hogy minél többet érjen el a fogyásért, tudnia kell, hogy ki az, aki optimális súlyt mutat vagy milyen formát szeretne.

Kiszámíthatja az optimális súlyt bizonyos meglévő képletek segítségével. Vagy emlékezzen arra a súlyra, amely akkor volt, amikor szépnek és karcsúnak érezte magát. Jó lenne elkerülni, hogy magasra állítsd a normáidat, de májusban inkább valós célokat kell kitűzni, a súlyveszteséget szakaszokra osztva.

Milyen távon kell lefogynia? Meg kell határozni azt az időszakot, amelyben fogyni akar. Ez a munka szükséges a koncentráció elvesztéséhez és az ösztönzéshez. A feltételeknek valódinak és elérhetőnek kell lenniük.

Figyelembe véve a havi 2–4 kg-os súlycsökkenés mértékét (ez az arány optimális a fogyáshoz zsírégetéskor), kiszámolta az a- és a cél eléréséhez szükséges időt, plusz 1-2 hónapot az eredmény megszilárdítása és a test rugalmasságának fejlesztése érdekében.

Motiváló lesz, ha a dátum, amelyig megpróbál fogyni, egybeesik egy fontos eseménydel vagy egy jelentős lakomával. A nagyszerű megjelenés vágya további ösztönzést jelent.

Számolja ki az étrend napi kalóriabevitelét

A fogyáshoz májusban sok kalóriát kell fogyasztani az ételekben és italokban kapott kal összehasonlítva. Számolja ki a napi kalóriafogyasztást. Számolja ki hozzávetőlegesen, hogy mennyi kalória tölti el a napot, figyelembe véve a szokásos életstílusát.

Számítsa ki a kalóriabevitelt! Ahhoz, hogy ez működjön, ne feledje mindazt, amit tegnap evett, vagy amit napközben eszik. Ha túl nehéz megőrizni az elmédet, akkor néhány napig jegyezd fel, mit eszel és iszol, és milyen mennyiségben.

Ezután kiszámítja a kalóriát a terméktáblázat segítségével. Ha naplót vezet, akkor képet kaphat arról, hogy mit és hogyan eszel (például egy napló a képzésről). Még akkor is, ha úgy találja, hogy nem eszik semmit, nem jelenti azt, hogy gyorsan fogyniuk kellene.

Számítsa ki naponta a kalória bevitelét a súlycsökkenéshez. Ennél a számnál napi kalóriafogyasztás, és 10% -kal csökken, de májusban nem haladja meg a 300 kcal-ot, mivel hirtelen csökkenés következtében a teljes kalória hozzájárulása a testet a gazdaság rendszere között éri el, és elkezdi tárolni a zsírt.

A napi étrend nem azt jelenti, hogy májusban kell lennie, mint 1200 kalória, de az 1500–2000 kcal tartományban kell változnia, a testalkat funkciója. Ha kiszámolta a kalóriatartalmú étrendet, és májusban kapott egy számot, mint 2000, akkor a 100–100 kcal-kal csökkentenie kell a kalóriatartalmú étrendet. Ez a munka elegendő az éhezés és a kényelmetlenség elkerülésére. És a kötelező út magában foglalja a fizikai tevékenységeket is!

Számítsa ki a fehérje, zsír és szénhidrát szükségletét

A testnek 1 kg testtömeg-kilogrammonként 0,8-1 gramm fehérjére van szüksége a nap folyamán. De ha azt kérdezi, hogyan lehet fogyni anélkül, hogy izomot, inkább zsírt fogyna, akkor a fehérje mennyiségét 2 grammra kell növelni 1 kilogramm testsúlyra (de ne haladja meg a napi 200 gramm fehérje normát, még ha a testsúlya meghaladja a 100 kg-ot).

A fogyáshoz a napi elfogyasztott zsír mennyiségének nem kell meghaladnia az 50-60 grammot. A többi kalóriatartalom a szénhidrátokhoz kerül. De ne feledje, hogy komplex szénhidrátokat kell fogyasztani.

A friss zöldségek korlátlan mennyiségben fogyaszthatók (a burgonya kivételével). Csak arra kell vigyázni, hogy salátához használjunk mártást, abban az esetben, ha salátás zöldségeket eszünk.

Számítsa ki a vízigényt. A víz által megnövelt fogyasztás egy dolog. Vegyen magával egy üveget, mint vizet, és igyon belőle fokozatosan a nap folyamán, és töltse fel újra az üveget. Ez elosztja a víz megfelelő mennyiségét a nap folyamán. Célszerű legalább 1,5 liter vizet inni naponta, növelve a mennyiséget a meleg évszakban.

Készítsen egyedi menüt. Hogyan lehet fogyni egyéni menü összeállításával? Az ébredés után több mint egy órán belül kis reggelit kell felszolgálnia, napközben – még 3-4 asztal (2 fő + snack). Az étkezések közötti szünet nem haladhatja meg a 3-4 órát.

A menüt úgy kell elkészíteni, hogy figyelembe vesszük az egyén preferenciáit és természetesen a kapott számításokat. Próbálja meg felosztani a napi bevitt kalóriákat a májusi étkezésekben, vagy a legkevésbé egyenletes.

Mindezek mellett az utolsó étkezésnek a májusi fénynek és az első asztalnak a májusi nehéznek kell lennie. Csak ennyit akartam, hogy elmondja. Szeretném az egész szív sikerét és a cél elérését. Előre!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét