Az anyagcsere felgyorsítása segíthet a fogyásban és a jó érzésben. Mutatunk nektek ehhez néhány trükköt. Így egy alakkal egészségesebb lesz.

Noha örökölted a családod anyagcseréjét, elítélték, hogy vele rendezzék, túlsúlyosak legyenek és az ezzel járó problémák. Mindig lehetséges módosítani az anyagcserét és működtetni Önnel, és nem ellene lenni, így fogyni olyan egészséges. Most lehetséges, hogy megkérdezi ¿Hogyan lehet gyorsítani az anyagcserét a fogyás érdekében?

Az alábbi tippek sok embernek segítenek felgyorsítani az anyagcserét, így a test alacsony súlya olyan gyorsabb, egészséges és természetes, kevesebb idő alatt és kevesebb erőfeszítéssel.

Gyorsítsa fel az anyagcserét a fogyás érdekében: alapvető kulcsok

Egyél minden nap tápláló reggelit. A reggeli során fogyasszon valami tápláló anyagot, és az anyagcseréje azonnal működni kezd, és így korrekt. Nem sokkal kelés után vehet valami omlettet spenóttal és feta sajttal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal.

A reggeli ugyanis energiát ad a testnek; a legjobb az egészben az, hogy alacsony zsírtartalmú forrásokból készít. Ezután elkezd dolgozni az ételekkel, amelyeket adunk neki, és könnyebben lefogy. 

Ezenkívül tanácsos könnyű vacsorázni, és hogy az éjszaka folyamán több órát töltöttünk böjtben, és a test felhalmozta a lehető legtöbb zsírt.

Adja hozzá a zöld teát az étrendjéhez a fogyás érdekében

A Green tea antioxidáns tulajdonságairól ismert, de a közelmúltban felfedezték azt is, amely elősegíti az anyagcsere felgyorsítását és ezért a gyors fogyást.

Akik magukban foglalják a zöld teafogyasztás szokását, gyorsabban fogyhatnak , mint a demá s, mert ez megkönnyíti a zsír oxidációját és a termogenezist. Ezt bizonyítja a Hospital Nutrition című folyóiratban megjelent tanulmány . Természetesen ez más tényezőktől függ, amelyeket tanácsos szakemberrel felülvizsgálni.

A tökéletes mennyiség napi 5 csésze teazöld , ami mindössze 90 kalóriával jelentősen megnöveli a test energiáját.

Megjegyzés : Ennek az italnak a fogyasztása bizonyos esetekben ellenjavallt, mint például a hipotenzióban szenvedő betegeknél, ezért mindig forduljon orvosához, mielőtt beépíti azt az étrendbe.

Fogyasszon magas omega 3 tartalmú ételeket

A zsírsav-omega-3 savakkal ellátott étel hozzájárul a koleszterin és a triglicerid szint csökkentéséhez.

A magas zsírsavtartalmú omega-3 (mint a lazac vagy a tonhal) halak fogyasztása felgyorsítja az anyagcserét, emellett szabályozza a vér cukorszintjét és csökkenti az egyéb problémákat, például a gyulladást. Ezen túlmenően az ilyen zsírsavak hozzájárulnak a leptinnel szembeni ellenálló képesség csökkentéséhez, amely megkönnyíti a fogyást.

Abban az esetben, ha nem szeret halat enni, vagy más alternatívákat preferál, konzultáljon orvosával, ha naponta egy-egy adag omega 3-at adna hozzá, amely 1000 és 2000 milligramm közötti mennyiséget vagy néhány szárított gyümölcsöt tartalmaz, hogy ugyanazokat az előnyöket érje el.

Ne törölje az összes kalóriát az étrendből

Hogyan lehet felgyorsítani az anyagcserét a fogyás érdekébenAz az elképzelésünk van, hogy azok, akik több kalóriát vesznek ki az ételéből, könnyebben fogynak. Bár ez igaz lehet az elején, amikor a test számlát ad, amely kevesebb kalóriát ad, elkezd felhalmozódni a zsírban, hogy növelje energiakészleteit. Ehhez a többet enni felgyorsítja az anyagcserét, mindig és amikor egészséges ételeket választ, és tápanyagokat biztosít.

Fontos az is, hogy ne töltsön hosszú böjtöt. A böjt indikátorai mutatták az előnyöket, de nem ajánlatos 24 óránál hosszabb időtartamot meghosszabbítani.

Adjon hozzá különböző intenzitásokat a testmozgáshoz

Amikor felgyorsítja az anyagcserét, hogy lefogyjon, vegye figyelembe a rutin néhány részletét: a legközelebbi testmozgás (séta, úszás, futás stb.) Során hozzá kell adnia néhány 30 másodperces intervallumot, amelyben növeli az intenzitást majd visszatér a normál intenzitásra. Ezek az enyhe változások miatt a test több energiát fogyaszt, jelentősen megerősíti a sejtek regenerálódási képességét és elősegíti a nagyobb oxigénellátást.

Ezzel kevesebb időt is gyakorolhat, de sokkal gyorsabban el tudja érni a kívánt célokat. Ezek az intervallumok hozzáadhatnak minden sportot, amelyet végez. Akkor javasoljon egy egyszerű gyakorlatot, amelyet otthon végezhet el.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét