Hogy tudsz gyorsan elaludni?

0
95

Nézd az ételt díszíteni. Miközben nézi a videót arról, hogyan kell elkészíteni az ételt, az ember nem érzi éhes, nem lehet pihenni, miközben nézi az ételt. De nézd meg a sprinkling sajt, csokoládé olvadás és jegescukor desszertek díszíteni az élelmiszer nagyon könnyű. Videók kész készült keverékek Torta díszítő ad különös kényelmet. Nem gondolod? Rövid smink videók megtekintése. Csak akkor tudunk aludni, ha stressz nélkül akarunk aludni.

Több milliárd gyors szépség videó az interneten, és úgy vélik, hogy nézni ezeket a hűvös és gyönyörű videókat segíthet aludni. Ne feledje, unalmas történelem órák. Emlékszel, hogy az osztálytermekben ültél és történelem fejezeteket tanulmányoztál, vagy esszéket? Nem gondolja, hogy valaki azért húzza az oldalát, hogy behunyja a szemét?

A megfelelő hang megnyugtat és elaltat

Nyissunk meg egy hasonló szöveget a telefonunkon, majd olvassuk el. Élvezze az alvás jön vele. Hallgasd a zuhanó víz hangját. A megfelelő hang megnyugtat és elaltat. Hallgassa meg néhány hűvös természet zenét az interneten a lefekvés előtti este. Vagy csukd be a szemed, és hallgass zenét lassú hangon, és nézd meg, milyen gyorsan tudsz aludni. Podcastok és történetek meghallgatása. Ha hallgatni egy adott podcast minden nap, kezdj el hallgatni, hogy éjszaka lefekvés előtt. Olyan hangtörténeteket is meghallgathat, amelyek nyugtató hatással lehetnek az elméjére.

Emlékezz a gyerekkori napokra. Megpróbálhatod meghallgatni a teherautókat. A teherautók csendesek, szelídek, és nem zajonganak anélkül, hogy változtatnának a szokásos zenéjén, ami tökéletes lehet azoknak, akik nem tudnak aludni. Az alvási időt az eccadian clock (circadian clock), Sleep-wake homeostasis (alvási idő), az emberek pedig bizonyos korlátokon belül az akarat viselkedésétől függenek. A circadian óra-egy beltéri időmérő, hőmérséklet-ingadozás, enzim-szabályozó eszköz-működik együtt adenozin, egy neurotranszmitter, amely megzavarja sok fiziológiai folyamatok kapcsolódó ébrenlét.

Hogyan kell aludni megfelelően

Az adenozin a nap folyamán keletkezik; az adenozin magasabb szintje álmosságot eredményez. A műfogsorokban a melatonin hormon termelése álmossághoz vagy álmossághoz vezet a test belső hőmérsékletének fokozatos csökkenése és a cserkadiai elem miatt. Az időt befolyásolja a KK kronográf. A headcadian periodic határozza meg az ideális időt egy megfelelően felépített és higiénikus alvási esetre.

A homoeostatikus alvás veleszületett gyakorisága (alvási követelmény az előző megfelelő alvási epizód óta eltelt idő függvényében) egyensúlyban kell lennie a sirkadian elemmel a kielégítő alvás érdekében. A Szíriai órától kapott üzenettel együtt azt mondja a testnek, hogy aludnia kell. A szíriai recidiváló elsősorban elhatározta, hogy felébred álmából. Az a személy, aki rendszeresen felébred, vagy felébred, általában nem tud tovább aludni, mint a szokásos időben, akkor is, ha keveset aludt. Az alvás időtartama befolyásolja a DEC2 gén. Néhány embernek mutációja van ebből a génből; két órán át kevesebbet alszanak, mint általában. A neurológus, Ying-Hui Fu professzor és kollégái a DEC2 mutációra nevelték az egereket, amelyek kevesebbet aludtak, mint a közönséges egerek.

Az alváshiány növeli a kockázatot

Hogy az alváshiány több mint kétszeresére növeli a szívbetegség okozta halál kockázatát, de túl sok alvás is társulhat a halál megkétszereződésének kockázatával, bár nem elsősorban a szívbetegség miatt. A rövid alvás kockázati tényezőnek bizonyult a súlygyarapodás, a magas vérnyomás, a tífusz 2 cukorbetegség, és néha a halál, de ellentétben a rövid alvási mortalitás, nincs olyan potenciális mechanizmus, amely összekapcsolná a hosszú alvást a megnövekedett mortalitás, meg kell vizsgálni.

Néhány esetben a depresszió, az alacsony társadalmi-gazdasági státusz és a rákkal kapcsolatos rendellenesség. Ami a megelőzést illeti, megállapításaink azt mutatják, hogy a következetesen alvás körül hét óra / éjszaka optimális az egészség vagy a legjobb, valamint az állandó alváscsökkenés is előrevetíti a beteg egészség.

Emellett az alvászavarok szorosan kapcsolódnak a pszichiátriai betegségekhez, mint például a depresszió, a recept nélkül kapható depresszió és a bipoláris zavar. A depresszió akár 90% – a a felnőttek alvászavarokat tapasztaltak. A vizsgálatok megállapították, az EEG tartalmazza változó REM minták, éjszakai osztály, valamint a szem sebesség, sűrűség, beleértve a korreláció alvási zavarok, delta alvás csökkentése, illetve megvilágítás.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here